پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت

تاریخ: 23 بهمن 1396

رئیس سازمان حج و زیارت بر بهبود اجرای طرح اعزام های استانی عتبات تاکید کرد

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت، حمید محمدی در جلسه امروز با اعضای هیئت مدیره شرکت مرکزی کارگزاران زیارتی استان اصفهان که با حضور محمد زاهدی مدیر حج و زیارت استان اصفهان و جمعی از مدیران ستادی سازمان حج و زیارت برگزار شد، بر اهمیت تلاش برای ساماندهی سفرهای عتبات عالیات تاکید کرد و گفت: سازمان حج و زیارت برای افزایش توان رقابتی بمنظور ارائه خدمات بهتر ، طرح اعزام های استانی را به اجرا در آورده تا زائران بیشتری در استان ها توسط گروه های مجاز جذب گردد.
رئیس سازمان حج و زیارت افزود: باید تلاش شود تا خدمات متمایز و مطلوبتری از سوی کاروان های مجاز تحت نطارت سازمان حج و زیارت به زائران ارائه شود.

حمید محمدی در این دیدار با توجه به اهمیت بازاریابی و توجه به خواسته ها و نیازهای زائران ، بر ضرورت یافتن راهکارهایی برای جذب مشتاقان زیارت عتبات توسط کاروان های مجاز عتبات تاکید کرد و گفت: در خصوص جذب زائر توسط مجموعه های مجاز اطلاع رسانی و تبلیغات و فعالیت میدانی و ایجاد تنوع در برنامه ها صورت گیرد.
معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه در اعزام های استانی باید سعی شود کیفیت خدمات از سطح فعلی پایین نیاید و هزینه ها نیز کاهش یابد، عنوان کرد: موضوع بیمه زائران، امنیت و ارائه خدمات استاندارد و مطلوب به زائران حسینی(ع) جزء اصول ماست که قطعا برای کاهش هزینه های سفر از آنها نباید عدول  کرد اما در استان ها بر اساس ذائقه و سلیقه و پاسخ به خواسته ها و نیازهای استان ها باید خدمات با خواسته زائران منطبق باشد.
رئیس سازمان حج و زیارت ایجاد تنوع در بسته های سفر عتبات و همچنین پیدا کردن راهکارهایی برای ارائه سفرهای ارزان قیمت را مورد تاکید قرار داد.
وی در ادامه گفت: متاسفانه شاهدیم برخی از گروه های غیر مجاز به بهانه کاهش هزینه سفر برخی خدمات اساسی از جمله امنیت را به زائران ارائه نمی دهند و یا در طول سفر از زائران درخواست هزینه های اضافی می کنند.
 
حمید محمدی با بیان اینکه سازمان حج و زیارت همواره خود را مدافع حقوق زایرین و همچنین دفاتر زیارتی که به آنها مجوز فعالیت داده است می داند، عنوان کرد: در اعزام های استانی بر احقاق حقوق دفاتر زیارتی و همچنین دفاع از حقوق زائران عتبات تاکید شده است.

اعضای هیئت مدیره شرکت مرکزی کارگزاران استان اصفهان نیز در دیدار با رئیس سازمان حج و زیارت، نقطه نظرات خود را در خصوص بهبود اجرای طرح اعزام های استانی با رئیس سازمان حج و زیارت و مسئولان این سازمان در میان گذاشتند.

روتیتر: در جلسه دیدار هیئت مدیره شرکت مرکزی کارگزاران اصفهان با حمید محمدی؛